Obserwatorzy

środa, 30 kwietnia 2014

ZOEVA "Naturally Yours" - pierwsze wrażenie




Nareszcie mam swoją pierwszą paletkę cieni ZOEVA Naturally Yours, myślę, że pierwszą i nie ostatnią, gdyż już czaje się na kolejną ślicznotkę z 4 dostępnych wariantów kolorystycznych:

Jak już zauważyłyście ostatnio lubuję się w makijażach, w których główną rolę odgrywają brązy - dlatego postanowiłam, że na pierwszy ogień pójdzie właśnie Naturally Yours.

 Post będzie jedynie moim pierwszym wrażeniem względem tej palety.
 Zapraszam więc na garść zdjęć, swatche i moje pierwsze odczucia.



Cienie umieszczone są w eleganckiej kartonowej kasecie o wymiarach 19 cm x 8 cm, zamykanej na magnes.
Obawiam się, że to kartonowe opakowanie za jakiś czas już nie będzie takie piękne, dość szybko ściera się kolorystyka z opakowania i wiadomo, że nieodpowiednio przechowywane może szybko ulec zniszczeniu.
W skład Naturally Yours wchodzi 10 cieni o średnicy 2,6 cm i wadze 1,5 g.
 W palecie znajdują się odcienie matowe (5), metaliczne (2), satynowe (1) i opalizujące (2), które nie zawierają parabenów i olejów mineralnych.


 Pure - jasny beżowy (matowy)
First Love - jasny cytrynowy (matowy)


 Soft & Sexy - orzechowy (matowy)
Casual Elegance - wyblakły złoty (metaliczny)


 Smooth Harmony - beżowy z nutą złota i różu (metaliczny)
Sweet Sound - brązowy z nutą złota i miedzi (metaliczny)


 Forever Youres - czekoladowy z fioletowo-niebieskimi niuansami (opalizujący)
Lovely Monday - chłodny brąz z nutą złota (opalizujący)

 
 Slow Dance - czekoladowy z dodatkiem stonowanej czerwieni (matowy)
Timeless Chic - jasny czarny (matowy)



Co myślę?
no właśnie....


Cienie mają naprawdę bardzo dobrą pigmentacje, kolory są idealnie dobrane - możemy stworzyć z nich naprawdę bardzo ciekawe makijaże i te delikatniejsze i mocniejsze... ale... cena nie należy do najmniejszych a i cienie nie należą do największych (spodziewałam się większych kółeczek)...

Paletka dostępna jest w sklepie VisageShop - a znajdziecie ją tutaj.
A makijaże z użyciem tej paletki już niebawem :)


 Pozdrawiam Justyna.



32 komentarze :

  1. Przepiękna paletka! Myślę intensywnie nad wszystkimi 4ma, jednak póki co - Zoeva musi poczekac na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorki! Też lubię beże i mam na tą paletkę ochotę. Jaka jest jej cena i gdzie można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest na prawdę śliczna, a pigmentacja bardzo dobra :) Skuszę się przy przypływie gotówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pigmentacja wygląda bardzo fajnie i opakowanie ciekawe :) Cena spora jak za 10 cieni ( i to małych , tak jak piszesz)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękna a te metaliczne kolory... mmmm :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory są prześliczne ale mam obawy co do samego opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory są naprawdę przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczaczki, miałam chrapkę na jedną ale widzę, że i druga też musi być moja ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne! czekamy na mejkapy z jej udzialem;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest piękna :) jaka mocna czerń! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne te kolorki :) i jeszcze nie są takie najmniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna pigmentacja! Oczarowały mnie metaliczne odcienie. Plus dla paletki za cienie metaliczne i matowe :) Na pewno z udziałem tej palety stworzysz wiele pięknych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawdę świetnie napigmentowane, szukam tańszego odpowiednika :D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kolory, pigmentacja rewelacyjna,

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudowne kolory ♥ Właśnie takie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory, pigmentacja powala na kolana...:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. I kolory i ich pigmentacja jest kusząca ale cena trochę mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się Rodeo Belle i to na nią bym stawiala :) Faktycznie - pigmentacja niezła, ale cena .. dość wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna jest, taka by mi się właśnie przydała!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory wręcz cudowne... i nie jest aż zła taka ta cena:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Smooth Harmony jest cudowny ;) znasz jakiś odpowiednik ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna paletka:)Właśnie a jakis odpowiednik jej możesz polecic??

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne kolory i na zdjęciach pigmentacja jest duża :-) ciekawe jak z trwałością i blendowaniem

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda, że opakowanie kartonowe... aż strach myśleć co się może wydarzyć przy jakimś zalaniu, a ja lubię sobie kawkę popijać przy robieniu makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. paletka jest rewelacyjna :) Bardzo podobaja m się jej odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolory są przepiękne! :) Ale ta cena... ;)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe